Mindful Hækling Blog

Previous Next

Afhjælp stress og lær at hækle på samme tid

Brugervurdering: 4 / 5

Stjerne aktivStjerne aktivStjerne aktivStjerne aktivStjerne inaktiv
 

Afhjælp stress og lær at hækle på samme tid.

Mindful Hækling ved Lone og Tina Friis er gået i samarbejde med LOF Viborg om det nyt spændende kursus!
I en kombination af mindfulness og hækling indarbejdes der teknikker til afslapning og afstresning.

Mindful hækling kan have en positiv indvirkning på dit velbefindende. Vores primære fokus er på brugen af terapeutisk mindful hækling som et sundhedsværktøj til en sammensat blanding af fysiologiske, psykologiske og adfærdsmæssige fordele.

Mindful Hækling kan lindre depression og øge glædesfølelse, lindre angst og øge egen styrke samt reducere stress. På kurset vil du lære om mindfulness og hvordan det kan hjælpe i kombination med hækling.

Der vil være mulighed for køb af materialer og du får et hæklet produkt med hjem, som du selv har lavet på kurset. Husk en madpakke (kaffe og the kan købes).

Alle kan deltage uanset niveau og kendskab til hækling.

Der vil være en udgift til materialer på ca. 80 kr., som afregnes direkte med underviserne.

Se mere på www.mindfulhaekling.dk eller find os på Facebook: Søg på Mindful Hækling

Instruktør på mindfulness: Tina J. Friis
Instruktør på hækling: Lone Friis

Du kan finde kurset samt købe det på LOF Midtjyllands hjemmeside.

Om Mindful Hækling

Mindful Hækling giver en tilstand af “flow" - en tilstand af fuld koncentration eller fuldstændig absorption med hækleprojektet via hænderne, garnet, nålen, farverne og situationen.  Din krop og sind er så involveret i hækling, at der ikke er “tid” til andet; du absorberer masker, farver og mønster, hvilket effektivt stimulerer din hjerne.

Kontakt Os

MHlogoXXS

Lone: +45 21 66 56 75
lone@mindfulhaekling.dk

Tina: +45 31 12 93 42
tina@mindfulhaekling.dk